Alla inlägg den 5 juni 2014

Av tant-rosa - 5 juni 2014 13:08

Tilda som är Pontans gamla danspartner, bor nu i USA och har där gift sig med Demetrice. Därför ska vi ha en bröllopsfest för dem på fredag. Igår överraskade alla ongarna dem med en fruhippa och en svenSK-sexa.

De hade midsommarafton med allt bad det innebär. Sill och dans kring midsommarstången. Jag flabbade ihjäl mig när jag såg filmen på insta.

Härligt att de får samlas igen.

Av tant-rosa - 5 juni 2014 12:43

Igårkväll landade jag på Laxviks camping. Vi ska ha bröllopsfest här på fredag, så då tänkte jag att jag kunde göra två flugor på smällen. Hans hjälpte mig med att dra i förtältet och ställa upp de stöttande pinnarna. Resten fixade jag själv. Det tog ganska lång tid, men vem har bråttom på en camping liksom? Eftersom jag glömde att ta stödbensölen, så tyckte jag att jag var värd lite vin innan jag kraschade strax före tolv i natt.

Idag har jag pimpat och haft mig. Klar lagom till solen kom. Myyys!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards