Alla inlägg den 10 juni 2014

Av tant-rosa - 10 juni 2014 21:50

Nu har Kimsan satt igång och målat första ljus rosa lagret. På vadå? Jo, på Ölands tema 2014. Ni kan leta upp sökrutan lite längre ner på vänster sida och skriva in #öland2014. Då får ni hela historien i ett inlägg, vilket ni bör ha om ni ska följa kärringen med söner på årets ölandsvecka om ett tag. Skåpbilen ska få jobba.

Av tant-rosa - 10 juni 2014 20:39

Monstret Eklund som bl a mördade Engla har blivit misshandlad av några medfångar. Tyvärr skadades han inte värre än att han kunde lämna sjukhuset och åka tillbaka till sin cell samma dag. Attans med. Fast det finns ju en morgondag...

Av tant-rosa - 10 juni 2014 20:01

Vi pratade idag om vilka slavar vi är angående våra mobiler. Om jag råkar köra hemifrån utan mobil, så m å s t e jag vända hem och hämta den. Sjukt men sant. Jag brukar ha mobilen i min bh. Lättåtkomlig och jag missar sällan ett samtal. Hepp! Idag gjorde jag inte det och när jag tog upp den så hade jag några sms.

När jag nästa gång plockade upp den, så hade det hänt grejor igen.

Kanske operera in mobilen som ett chips i handen?

När jag skulle hem, så blev jag sugen på en glass och ni som känner mig, vet hur sällan det sker liksom.

Sedan puckstång kostade åttio öre, har jag inte ätit många glassar. Någon igloo och någon GB sandwich har jag kanske tuggat i mig.
Tur jag inte har koll på mängden choklad i mitt liv. Himla tur.

Av tant-rosa - 10 juni 2014 11:14

Jag är skitdålig på att leva i nuet. Jag ser hela tiden framåt och avundas dem som kan leva precis här och nu. I denna exakta stund. Nu längtar jag till helgen, sedan längtar jag till midsommar. Efter det längtar jag till vecka 27 och sedan till vecka 29 och sedan till...ja ni hör ju. Jag är hopplös.

 

Fast jag hoppar inte så skitmycket just nu. Jag har nämligen riktigt ont i svanskotan. Jag googlade på det och blev skitstressad. Nu måste jag hinna dricka upp allt mitt vin, innan jag är över. Borde gå till läkare bara för att kunna ta bort misstanken om cysta. Ja det borde jag.

 

Jag borde även städa där hemma. Tänk vad bra jag blivit på att inte städa. Känns kluvet. En del av mig tycker det är skönt att skita i städet och den andra delen vill jag ska skärpa mig. Men jag tänker faen inte skärpa mig. Nää...


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards