Alla inlägg den 15 juni 2014

Av tant-rosa - 15 juni 2014 20:57

Igår skulle jag ha kul på en-fira-livet-fest. Planen var att först dricka några drinkar tillsammans med tilltugg och goa brudar hemma hos Nette. Sedan ta oss till stan och äta där Nette bokat bord. Jag hade sett fram emot denna kväll. Vi skulle fira att Nettes röntgenbilder såg ganska bra ut. Att cancerhelvetet inte ökat. Att hon ska få vila ett tag från den jävla skitmedicinen. Ni vet att man får svära hur mycket man vill när man pratar om cancer va?! Iaf, så blev det inte för tant. Hon fick ligga i soffan istället med sin onda svanskota. Hon får kanske ta tag i den och boka tid hos läkaren. Så får det nog bli.

Idag har jag legat på stranden tillsammans med Marie, Marie och Stig. Borde kanske smörjt ansiktet. Borde verkligen gjort det och vet vad Nonne kommer säga till mig. Hon blir inte glad på mig. Jag är inte glad på mig för att jag solar ryggen för lite. Fatta hur tråkigt det är att sola ryggen. Ligga på mage är skitjobbigt. Det är ju inte direkt gropar man gräver nu för tiden. Det är mer rännor liksom. Stå upp och sola är aptrist. Så skenbenen är bruna och vaderna är...sådär bruna. Snyggt som attans. Eller inte.
I morgon ska det shoppas. Jag älskar att shoppa. Jag borde älska att städa bilen och putsa fönster. Synd att jag älskar fel saker.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards