Alla inlägg den 25 juni 2014

Av tant-rosa - 25 juni 2014 13:03

Jag tycker jag har koll på läget. De sista dagarna har jag flängt runt och fixat. Hämtat det, lämnat detta, köpt ditt och beställt datt. Inte varit direkt miljövänlig och bensinen har gått åt. Men jag är i fas, både med tiden och mig själv. Idag har Pontan och jag hämtat viktigheter. Vi körde ut till vagnen och både provkopplade och provkörde ekipaget. Det kändes bra. Imorgon ska Tobias och jag handla maten inför resan. Det närmar sig liksom.

Av tant-rosa - 25 juni 2014 12:58

Det fick jag igår. Jag som bara brukar få räkningar, blev otroligt glad. För i brevet låg besked att röntgenbilderna var ok. Inget syntes och det är troligen en inflammation som kommer gå över eftersom jag fick inflammationshämmande piller.
I paketet som var från Presslan, låg det två böcker, choklad och ett fint kort med fina ord. Hon hade läst böckerna i Italien och många gånger tänkt på mig. Jag blev väldigt glad. Väldigt.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards