Alla inlägg den 12 juli 2014

Av tant-rosa - 12 juli 2014 22:49

Igår hämtade jag Lina och ongarna på stationen. Sedan åkte vi ut till Tylösand. Sol, sol och mera sol.

Sedan gick vi upp till after beachen och lyssnade på Strucky likes. Mama Mia vilken energi och glädje de unga grabbarna hade. Man blev verkligen glad av deras spelning. Lina rockade loss.

Skitglad blev jag då jag ännu en gång blev söörvad av en riktig goding. Asså hans leende och trevliga sätt, kan troligen välta omkull vilken kärring som helst. Adam på Hk har fått konkurrens i charm kan jag tala om.

På kvällen tog vi oss till O'Learys för att dejta Linas kompis Robban. Han bjöd oss på middag. Han är chef på stället och ville vi skulle prova allt. Det gjorde vi också.
Vi började med en drink före maten. Sedan togs det in a l l a före-maten-rätter och vi provade allt.

Även varmrätterna provade vi. När det var dags för dessert, kaffe och något gott till det, så bangade denna kärring. Jag tänkte att jag inte skulle orka äta något mer förrän nästa torsdag. Jo eller hur?! Det räckte ända till idag liksom. Jag vaknade av att femåriga Holly Rose stod nere på gatan och ropade Tant-rooosa. Ja hon kallar mig det. Lina säger Rosa, inte råsa, utan Rosa. Det gör Peva också förresten.
Uj, nu kom jag ifrån ämnet. De hade iaf varit på Netto och fått med sig fel nyckel, så de stod lite utelåsta. Efter mysig frukost så åkte vi till Vilshärad för strand och after beach. Det var SNSB som spelade. Blä, så sega de är. De är säkert bra vid andra sammanhang, men på after beach tycker inte jag de passar eftersom de inte har energi nog att få med sig folket, utan bara drar av låtarna. Mellansnacket som de är glada för, gör inte så många andra glada. Nä, de är inte min melodi. He he.
Sedan satt kinamat fint, skitfint.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards