Alla inlägg den 19 juli 2014

Av tant-rosa - 19 juli 2014 19:43

Vi ligger på stranden. Vi snackar skit. Vi blir brunare. Däremellan tar vi oss en runda på stan. Igår besökte vi Hamngatan 43. Trubaduren var både söt och duktig, men där var inget folk och oss lyckades han inte fånga. Det är verkligen inte lätt att vara trubadur som ung. De kan inte det sociala spelet och vet inte när/hur de kan vara rolig och kanske slänga käft mellan låtarna. Då spelar det inte så mycket roll hur duktiga de är på att spela och sjunga. Sedan gick vi bort till lilla torg. Jag ville inte in på Bullen, utan valde mycket hellre Solsidan. Ett väldigt bra val. Tänk att det endast skiljer ett litet staket från dessa två uteserveringar. På solsidan är de sjukt trevliga och mysiga och maten kommer snabbt. Inget man kan beskylla Bullen för. Sedan var det dags för Foxen. Lemnells spelade och sedan bla bla bla. Idag har vi legat på stranden igen. Där blev vi kaxiga och ville hitta på något skoj på kvällen, så vi lade ut en status på fejan att vi letade kulighet. Marie messade och erbjöd oss en kulig kväll med massa skumpa och shot. Nu är det kvällen och jag orkar knappt sträcka mig efter vinglaset i soffan. Dessutom måste jag spotta ut körsbärskärnorna. Fatta hur strängt jag har det i denna enorma värme. Fläkten är en bra kompis nu.

Jag är dessutom glad att jag skippade after beachen idag. Något trångt på solgården!!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards