Alla inlägg den 23 juli 2014

Av tant-rosa - 23 juli 2014 22:06

Nette messade mig med denna bild och talade om att hon smörjt sig med denna hela dagen på stranden, innan hon insåg att det var brun utan sol. Som hon såg ut, som jag skratta.

Jag skrattade inte lika mycket då jag blev getingstungen på after beachen igår. Faen vad ont det gjorde. Murphy har velat dejta mig hela dagen och han log nog stort som fasiken då jag fick ett myggbett på det ömma kliande getingsvullnaden. Tack liksom.

Av tant-rosa - 23 juli 2014 22:00

Det gör jag varje dag. På stranden, hemma och på stan. I tisdags låg vi i Tylösand.

Skålade i skumpa och tog den traditionella sommarbilden.

På kvällen åt vi först vingar på Hk och trots att personalen hade sjukt mycket att göra, så fick vi sju snabb service. Sedan gick vi bort till solsidan, för ännu mera vin.
Idag har vi också varit på stranden och jag är så nöjd med min vatten och sandsäkra högtalare jag köpte förra sommaren. Den spelar vilka låtar jag vill utan att krångla och ifrågasätta.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards