Alla inlägg den 28 juli 2014

Av tant-rosa - 28 juli 2014 21:17

Idag hängde Marie och jag på stranden och hade både kärring och tjejsnack. Go blandning och goa skratt. Sa jag förresten att jag är sååå glad över min golvfläkt?! Den följer mig i alla rum och vaktar mig jämte sängen om natten. Det är jag väldigt tacksam för. Speciellt när det kommer vallningar och temperaturen höjs med 25 grader till i två minuter. Fy faen, så vidriga de är. Men där emellan så njuter jag för fullt av sommaren.

Av tant-rosa - 28 juli 2014 21:13

Det hade vi i lördags. Vi var nio stycken som badade, solade, åt, drack, spelade kubb, spelade trädgårds-plockochpinn och spelade fotboll.

På kvällen hade vi ett ordentligt röj och så roligt som bara vi kan, som känt varandra i över tjugo år. Det gick en hel del tequila gold-apelsin-kanel-shot och dagen efter hittade vi liken.

Igår hörde vi att det var både regn och åska här hemma, så vi skyndade inte alls, utan satt kvar i solen och badade i poolen, innan vi körde hem.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards