Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av tant-rosa - 27 augusti 2014 20:31

Som jag har slitit. Jag har haft bilen fullfull med grejer för att jag stängt husvagnen för detta året och packat ihop allt som inte ska vara i den över vintern. Dessutom hade jag femtiotolv grejen från kräftisen i bilen. Allt detta har jag fått bära upp i omgångar till lägenheten, tre trappor upp utan hiss. Några grejer varje dag. Åh, vad jag vill ha en lägenhet på markplan eller med hiss. Ge mig tack och tack på förhand. Dessutom har jag en finne vid tinningen som dödar ihjäl mig. Hur fasen kan en sådan liten skit göra så ont? En del säger att det är det onda i mig som kommer ut. He he, tror jag inte. Jag ska behålla det. Så det så. Men fötterna är inte onda längre. Det tackar jag varmt vatten, olja och elektrisk fotfil för. Lite vin hjälpte också.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards