Alla inlägg under augusti 2014

Av tant-rosa - 16 augusti 2014 10:27

Ja inte är det veganfix iallafall.
Har lite att göra med allt möjligt faktiskt. Men håll gärna andan, för jag är snart tillbaka. Väldigt snart.

Av tant-rosa - 12 augusti 2014 17:50

"Vår två-månaders bebisen som inte ens kan prata och säga ifrån, blir diskriminerat" säger pappan. Den familjen skulle inte jag vilja möta då den ongen blivit äldre. Herre min jävel vilken uppfostran hon kommer att få. I n t e kommer att få menar jag ju. De kommer troligen inte att sätta gränser och regler för henne. Det kan ju hämma hennes utveckling. Restaurangen de skulle till har tydliga regler om att de ej tar emot barn under åtta år. Detta ville paret strunta i, för deras lilla älskling sov ju. Ja, just då ja. Bara för att du är förälder så har du faen i mig inte rätt att bete dig hur som helst.

Av tant-rosa - 12 augusti 2014 12:54

Igår åkte "Snygg-Tompa" med kollegor till Västmanland för att fortsätta släcka brand. Det blir ingen tvåkklunkarsöl för honom på ett tag.

Av tant-rosa - 11 augusti 2014 20:54

På fejan har jag snart 400 "vänner" Jag rensar lite då och då, så ibland är jag över den siffran och ibland en bra bit under. Fast skit i det nu. Flera av mina vänner gör aldrig statusar, flera av dem berättar vad de ätit till lunch och när de somnade igårkväll. Gäsp. Sedan har jag två vänner som jag alltid skrattar åt. Deras statusar äger! Detta är Skåne-Jennys. Jag har följt hennes ångest inför sonens resa och jag vet hur hon våndats. Som jag flabbade.

Av tant-rosa - 11 augusti 2014 20:39

Minns ni mitt inlägg om fulmaxis tomma extrakt-hyllor. Dessa hyllor är på finmaxi. Jag fick vad jag behövde.

Av tant-rosa - 11 augusti 2014 11:13

Jag såg några polisbilar som smög runt. Jag såg SD's lilla buss som kom åkandes. Jag såg en svart bil som stod och väntade. Jag såg SD's lilla buss vända och köra upp bakom den svarta bilen. Jag såg Jimmie Åkesson hoppa ur den svarta bilen och hoppa in i SD's lilla buss. Jag såg den svarta bilen med de snygga Säpograbbarna åka iväg. Jag hörde att Jimmie Åkesson hade varit i Stationsparken och pratat. Jag förstod att han behövde åka gömd från stationen till Arenan. Jag hoppas att ingen lyssnade på hans skit. Jag såg att det inte var så mycket post idag. Jag såg att klockan var alldeles för många timmar ifrån min klipptid. Jag har sett idag.

Av tant-rosa - 10 augusti 2014 19:21

Malmö Malmö Malmö. Fest Fest Fest. Pride Pride Pride . Vin Vin Vin. Fotont Fotont Fotont. Sova Sova Sova. Vatten Vatten Vatten. Ladda Ladda Ladda. Känns att man inte är femtio längre.

Av tant-rosa - 8 augusti 2014 11:00

Regnbågsfestival i Malmö. Tack så mycket för det. Talade med Francesca som tyckte vi skulle komma och hälsa på hen och hens jobbarkompisar. Ja ja, vi får väl se om vi har en stund över. Inget direkt som lockar oss i den baren.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards