Alla inlägg den 20 september 2014

Av tant-rosa - 20 september 2014 15:03

Jag tittar på Big Brother. Ja, jag vet att jag är föörtitretton och borde skaffa mig ett liv, men jag kan inte låta bli att titta på skiten. Iaf. Den där Philip. Det var länge sedan jag såg någon så patetisk och äcklig person. En player kan vara charmig. Han är så så så långt från det adjektivet. Han har b a r a sex i skallen. Bara. När han har tjatat sig till sex med Jenny, så går han ut till kompisen i köket och ber honom lukta på hans fingrar för att visa att han nyss haft sex och vill ha dunk i ryggen. Hur äcklig personlighet?! Skitäcklig. Dessutom verkar han dum på riktigt med den halvöppna munnen när han lyssnar på någon. Asså, vem faen fes i hans kuvös? Till min förfäran så har BB gett Jenny uppdraget att heldissa honom i 48 timmar och klarar hon det så är både hon och krypet immuna i t v å veckor. Blä, om hon klarar det. Va, krig i Israel?

Av tant-rosa - 20 september 2014 14:13

Dessa ongar är så otroligt fina och mysiga. De två snyggaste i stan enligt mig och deras sociala kompetens spränger skalan. Olivia är söt så man får hål i tänderna och är "NagelKajsas" dotter. Alex är Chrillans dotter och så sjukt snygg, vilket en Halmstadtidning också tyckte för några år sedan. Mitt hjärta blir varmt varje gång jag träffat dem på stan. Goeongar helt enkelt.

Av tant-rosa - 20 september 2014 13:51

Igår dejtade Susi och jag på Foxen. Asså det nya Foxen är glädje. Vi möttes så fort vi kom in med ett glatt "välkomna" av en glad grabb jag inte vet namnet på ännu. Det bemötandet är inte vi Halmstabor vana vid och det märks att även den gamla foxpersonalen har fått en nytändning och det är härligt att både se och höra! Susi och jag hann med lite vin och snack innan vi slöt upp med Kalle och Håkan. Under kvällens gång adderades vi och hade trevligt med Hanne, Mia, Jimmy och Lollo. Kalle och jag drog bort till Hk och personalen som jobbade där igår mötte med säärlek! Många man kände och snackade med och kvällens gapflabb handlade om ett skvaller. Asså det finns ju skäl till varför man inte umgås med vissa längre. Ja jösses liksom, man slutar aldrig förvånas. Kenneth S slöt upp och var sitt glada jag. Fast det bästa under kvällen kan jag inte skriva om. Attans liksom. Michelle föreslog att vi skulle äta lunch på Donken när vi hade stängt Hk och vi var inte svårövertalade. Inte alls faktiskt. Förresten, vet ni om att grabbarna inte har någon spegel på toa, på nya foxen? Varför inte? Sista gången jag var på herrarnas där kan jag tala om.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards