Alla inlägg den 28 september 2014

Av tant-rosa - 28 september 2014 14:32

Igår tävlade Pontan och Caline i distrikts cupen här i Halmstad. De vann både i Lindy Hop och i buggen. Roligt och roligt att se vilket härligt ös de hade på golvet. Efter tävlingen så handlade jag lite och sedan intog jag soffan för att orka med kvällen. Känner ni igen uttrycket "aldrig mer" efter en rolig kväll? Igår dejtade Ulle och jag på Foxen. Sötisen Mikaela gav oss ett bra bord och vi åt och drack gott. Efter några glas vin, beställde vi in en flaska istället för nya vinglas. Smart liksom. Massa tjejsnack och skratt. Sedan kom Thomas och bjöd bort oss till hans grabbgäng. Han beställde in varsin drink åt oss. Glasen var inte direkt några små äggkoppar, utan riktigt stora. Jag som brukar vara kaxig och säga att "fyror bor man i och sexor dricker man" fick så jag teg. Jag tror minsann det var en 24:a vi fick. Jättegod och det sa slurp. Inte så listigt. Vi jallade bort till bullens tält och kom precis när bandet spelade sista låten. Faen med. Jag som hade låga skor för att kunna röja. Sedan gick vi till Hk. Där var jag inte så länge utan jag fick istället ringa efter taxi och be chauffören köra med rutorna nere. Sängen stannade jag genom att ha en fot i golvet. Allt är Ulle och Thomas fel såklart. Väldigt såklart.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards