Alla inlägg den 11 januari 2015

Av tant-rosa - 11 januari 2015 21:11

Såklart att tant gillar "Nakenhjälpen" som stöttar Cancerfonden. Dessutom är det snart februari. Låt tiden gå fort liksom #snyggagrabbar #fulgumma

Av tant-rosa - 11 januari 2015 15:00

I fredags började vi här med förfest, före förfesten. Det blev lite vin, öl och några shots. Kalle hjälpte mig att byta snöre i stövlarna och jag söörvade/mutade honom med Galliano. Vi tog bussen till Anna som bjöd på tacos och vin. En kulig kväll som fortsatte på Foxen. Ett skitdumt uttalande av värden i dörren och ett så jävla konstigt beteende i baren grumsade kvällen bara lite, för vi hade en mycket kulig kväll. Tant var duktig och åkte hem vid tvåtiden och var piggare igår än de som åkte på efterfest fram till arla. Igår väntade jag på att den beryktade "Egon" skulle dra över mig, men som vanligt så var det mest tugg när en man snackar styrka. Ännu efter tio år, står Gudrun som mästarinnan. Jag är mästarinna på andra saker och banta är faen inte en av dem. Icke.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards