Alla inlägg den 31 januari 2015

Av tant-rosa - 31 januari 2015 13:41

Jag njöt av semlan jag fick av Nette på fejan. Den blev min lunch. Nyttigt som attan.

Vid femtiden dejtade jag ett litet gäng på Kärven. Jag hade med mig en nagelfil till Anders, för att jag tycker att det ska finnas att tillgå på en kvarterskrog. Han är inte lika säker som jag på att den kommer att användas, men bara vänta och se liksom.

Sedan gick Lasse och jag och åt en pizza. Vi pratade Ingela och skålade för Ingela, vilket vi trodde hon hade gillat. Ett glas på Hk och lite snack med folk innan vi gick bort till gamla Foxen. Där blev det lite för mycket för oss bägge två, eftersom det stället är så himla mycket Ingela. Jag ville så gärna se henne på det vanliga stället med en öl i handen och digga till livebandet.

Vi skildes åt för att Lasse ville hem och jag tog mig till förfesten hos Kalle. Jag kan inte festa ännu märkte jag och hade två bryt med hulkningar på toa. Så när de andra skulle till stan, så åkte jag hem. Därför var jag inte med om dramat som tydligen hade skett på Foxen. Vissa kommer alltid vara kvar nere i dyngan och skaffa nya lekkamrater där. Suck liksom.

[Bild]

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards