Alla inlägg den 6 februari 2015

Av tant-rosa - 6 februari 2015 14:24

Jag får ett bryt varje gång hon bryter ihop. Jaaa, jag vet att vi alla är olika, att vi alla inte kan ta för oss på samma sätt. Men jag blir t o k i g på denna kvinna som hela tiden ber om ursäkt för att hon finns till. Ja, jag vet att jag borde skaffa mig ett liv och skita i att kolla på "Sveriges mästerkock" om det nu stör mig så mycket. Men jag kan ju inte missa Palle. Den söte flygteknikern. Gissa om jag hade skaffat en voodoodocka och döpt till Leila om hon sett till så han åkte ut när de två jobbade ihop?! Hon hade fått mer än en snigel på ögat då. Lätt liksom!

Av tant-rosa - 6 februari 2015 11:01

Mamma Karin är fortfarande inte vän med sin mobil. Jag ser ju dock att hon varje gång försöker svara mig. Det är jag ganska nöjd med.

Av tant-rosa - 6 februari 2015 10:25

Igår var ongarna, Ulle, Thomas och jag på handboll. Det var Pontans första handbollsmatch ever. Ibland blir det tydligt att han vuxit upp med en icke-intresserad-av-sport-alls-morsa. Vi hade iaf mysigt trots att Drott fick storstryk. Ja ja, vem bryr sig liksom...

 

Av tant-rosa - 6 februari 2015 10:00

Nu har vi tömt garderoberna. Det var riktigt tufft. Det blev så definitivt att se hennes kläder som var så mycket hon. Hon har alltid varit svart/vit i klädval, men det syntes också att hon gillade grönt. Tog ner alla hennes smycken, som var så mycket hon. Allt är så mycket hon nu. Jag bad begravningsbyrån fixa fotot och ram som L vill ha ståendes vid kistan. Bara ordet kista får tårarna att komma. Fy faen så orättvist det är.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards