Alla inlägg den 23 februari 2015

Av tant-rosa - 23 februari 2015 20:22

Den handlade om att smyga hem och inte väcka någon. Då kom jag på den gången jag och en kompis var uppe i Sthlm och bodde hos en gammal klasskompis. Klasskompisen skulle tyvärr jobba hela helgen och hennes sambo var också upptagen. Han var inte bara upptagen, han var även riktigt speciell och vi var nästan lite rädda för honom. Den rädslan gjorde sig påmind när vi en skittidig morgon vinglade hem efter en skitrolig natt på stan, där vi bland annat festade runt med AIK-laget. Vi smög allt vad vi kunde. Trippade och vinglade upp i trappuppgången. Viskade då kompisen fumlade efter nyckeln i väskan. Vi skrattade så vi nästan kissade på oss. Skrattade så tyst vi bara kunde, för vi ville verkligen inte väcka klasskompisen och hennes farliga sambo. Jag var glad att jag hade en vägg att luta mig mot. Mindre glad blev sambon för att jag inte insåg att jag även lutade mig mot ringklockan. Länge. Men viskade, det gjorde vi. Jo minsann. Vi stannade inte så länge dagen efter. Inte länge alls faktiskt.

Av tant-rosa - 23 februari 2015 16:12

Både snabba och långsamma rundorna.

I snabba rundan har Caline orange blus och i den lugna har hon grön blus.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards