Alla inlägg den 26 februari 2015

Av tant-rosa - 26 februari 2015 15:20

Jag anmälde för några dagar sedan en film på fejan. Det var en man som drog till en kvinna som faen och ni ser ju på bilden varför. Jag tycker den är så himla vidrig. Jag fick snabbt svar av dem. De tyckte inte alls att den skulle tas bort. Däremot ett ammande barn. Den bilden ska minsann raderas fort. Logiskt tänk, inskränkt tänk.

Av tant-rosa - 26 februari 2015 09:42

Bilderna på fejan som man uppmanas att dela om man älskar sina barn, är så tröttsamt dåliga och tjatiga. Son och dotterveckorna likaså. Jooo, jag älskar mina barn överallt, fast jag inte delar sådan skit. Faktiskt liksom. Men denna. Denna bild måste man ju ändå vinna dumhetspriset om man delar? Snälla, säg att ni inte delar sånt här. Jag får faen ett bryt om jag har någon i min bekantskapskrets som delar detta. Då kommer jag flabba ihjäl mig, på riktigt alltså.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards