Alla inlägg den 3 april 2015

Av tant-rosa - 3 april 2015 17:57

Igår gjorde vi stan. Först in på Kärven där jag lämnade ett påskägg till Anders. Sedan till Hk för att lämna ett ägg till de som jobbade i baren och ett till Tommy och hans kollega som jobbade i dörren. Vi njöt av både vin, öl och bubbel på hk och de goingar som jobbade, innan vi slöt upp vid bordet på Kärven. Mera dryck och mera skratt. Sedan gick vi bort till Foxen som körde karaoke. Massa med folk och massa med bubbel. En rolig kväll helt enkelt.

 

Något som också var roligt var filmen som Mini skickade till mig. Hon var ju bara lite avis för att hon skulle stanna hemma och städa istället för att jojna oss.

 

 

Av tant-rosa - 3 april 2015 12:09

Skitnervös faktiskt. När jag hade haft i blonderingsfärgen i nästan en timme, så var håret turkost. Jag var ändå tvungen att spola ur det, för annars skulle jag inte ha något hår att färga överhuvudtaget. Men det gick bra, så nu är jag lila i håret igen. Även mitt badkar är återigen lila. Ett klart vårtecken.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards