Alla inlägg den 5 maj 2015

Av tant-rosa - 5 maj 2015 09:54

I helgen när vi campade på Hagön, så fick jag ett ket av Loppan. Ett ket som var gjort av säärlek.

   

När jag öppnade det, så dog jag ihjäl mig. Det gjorde de andra också, för alla visste var det var i det. Loppan låg på knä för att inte kissa på sig åt min min.

   

Ni vet, jag vet, alla vet. Jag har sagt i ca 158 år att jag a l d r i g skulle gå i foppatofflor. Att jag hellre äter mask än går i foppatofflor. Hmm...

Jag fick ett par pimpade foppatofflor. Alltså inte lite bling bling, utan ihjälpimpade foppor.

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. I mörkret såg de ut så här och när man satte på knappen på blommorna så blinkade de i olika färger.

   

Jag messade ongarna och först svarade Tobias: Hej Louise. Dina söner låter meddela att det är dem eller tofflorna Mvh Stilpolisen. Pontan skrev: Styrkekramar <3

När de kom ner till campingen dagen efter så sa de endast: O herre gud!!

 

I ljuset var skapelsena sånahäringa:

 

Loppan filmade och eftersom jag har lovat att bjuda på mig själv i bloggen, så får jag faen i mig stå vid det. Fast jag dör ihjäl mig när jag hör min egna tillgjorda röst. Inte så mycket körbar eller noll promille heller. Ja ja...håll tillgodo liksom.

Av tant-rosa - 5 maj 2015 09:34

Jag såg på en parkering att nu är granar och annan skit ute. Nya modet har inträtt!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards