Alla inlägg den 10 maj 2015

Av tant-rosa - 10 maj 2015 14:41

Oj vilken kulig dag vi hade igår. Redan strax efter 11 på förmiddagen, så åkte whiskypluntan fram på bussen ut till Snöstorp. Den rosa såklart. Där började vi med fest hos Peter innan vi gick de hundra meterna till "Fuck cancer charity run-15" Mama mia så mycket läckert där fanns att titta på. Vi ställde oss sedan i gathörnet och såg när kortegen åkte iväg. Från första till sista båge, tog det ca sex minuter. Vi tog oss tillbaka till Peter och fortsatte festen. Sedan tog vi bussen hem och slängde fram lite mat som vi tryckte i oss. Bytte kläder, bättrade på make upen och slängde oss på nästa buss hem till Chrillan. Där hade vi förfest innan en stor taxi körde oss till "Kåken" och mc-klubbens fest. Dumt att inga av snyggingarna från dagen var med på festen. Fast vi hade roligt ändå och bandet som jag hört så mycket om, var bara sådär. Iaf i mina öron. Efter fjorton timmars festande var vi nöjda och sängen var skön. Nästan lika skön som soffan idag. Pust suck stön. Är det verkligen redan måndag imorgon? Jag är inte alla lika snygg en måndag som jag är en lördagkväll. Inte alls.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards