Alla inlägg den 11 maj 2015

Av tant-rosa - 11 maj 2015 13:42

 

Nu var det längesedan jag tyckte, så nu är det dags igen. Tycker jag, he he.

 

- Det är så fult med tuggande tuggumifolk. En man blir genast så himla osexig, då han tuggar tuggummi

 

-Det suger skarpt att som vuxen inte presentera sig i telefon. Hur kan man glömma bort/skita i att säga sitt namn? Hur kan föräldrar inte lära sina barn det?

 

- Tänk att vuxna människor, 2015 skiter i att inte särskriva. NEJ, det är inte dyslexi, det är bara sån jävla lathet. Jätte söt, tjej fest, kvälls mat. Sätt ihop orden för faen

 

- En svärdotter/svärson blir ingen svär om hen inte umgås, hänger och har bra kontakt med den andres förälder. Då är hen bara sonen/dotterns respektive

 

-Det är svårt att ta på allvar då en ungdom i 18-20 års åldern säger att det är "det värsta som hänt mig/som jag varit med om i hela mitt liv" Jag tänker då att lilla hjärtat, du anar inte vilken skit du har framför dig

 

-Det är sjukt jobbigt att lyssna på en "tomgångs Mesias" som varken har komma eller punkt i sina meningar och som inte lyssnar när du pratar, för att det snart är deras tur igen. Fy faen, så tröttsamt

 

-Det finns alldeles för många som av ren bekvämlighet trycker på den elektriska dörröppnaren på olika offentliga ställen. Troligen samma personer som är noga med källsorteringen hemma

 

-Föräldrar sätter sig alldeles för sällan vid det runda bordet med sina barn. Mjäk, mjäk.

 

-Åtta punkter är alldeles för lite, men det får räcka för denna gång. För nu är jag aphungrig och då blir det inte så mycket positivt i mina inlägg. Mest neutrala och neggiga inlägg. Hungrig och denna kärring är en skitdålig kombo. Jag återkommer mätt, go och glad. Iaf mätt och glad.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards