Alla inlägg den 24 maj 2015

Av tant-rosa - 24 maj 2015 15:53

Jag har förstått att det är helinne nu med V-ringning ner till naveln på de långa klänningarna. På en del är det snyggt och på en del ser det för jäkligt ut. Jag vet inte vad ni tycker, men jag vet att om jag skulle ha en sådan klänning så hade det inte räckt med v-ringningen nertill naveln. Den hade fått gå ner till muffen, muffan, mufflan eller vad ni nu kallar det. Kanske ett kommande bloggämne? Vad kallar ni det? Jag vet en som kallar den för Kajsa, vilket jag tycker är sådär. Men skit i det nu. Jag tycker det är allra snyggast med öppen rygg. Skitsexigt. Synd det var flera tusen år sedan jag kunde ha det. Himla synd.

Av tant-rosa - 24 maj 2015 15:38

Imorse när jag steg upp och satte på tv:n, så möttes jag av drinkblandning. Det kände jag inte alls något sug efter.

Sedan såg jag en bild på Mums-Måns och kände genast ett sug. Asså, jag är ju inte mycket för yngre pojkar men kolla in suget han har i blicken. Mama Mia!

Av tant-rosa - 24 maj 2015 14:21

Igår kom Annika hit och vi tog ett glas gott på ballan. Tobias som skulle köra oss, sällskapade en stund.

Han körde oss till Ulle och Thomas där vi skulle fira och festa. Fira att Ulle hade sprungit Göteborgsvarvet. Alltså var det Thomas som tog emot oss. Så fort vi kom in, så satte jag alla i arbete med att blåsa ballonger och rita teckningar. De var inte svårövertalade

Thomas sööörvade oss med bubbel hela tiden.

 

De hade fixat massa frågor också, så han delade in oss i två lag. Vilket lag som vann är nog fortfarande inte helt klart. Vem bryr sig liksom?

Lekarna i trädgården flöt på eftersom i n g e n av oss fuskade. Host host.

Sedan kom hon hem. Fantastiska Ulle. Hon och några tjejer bestämde att de skulle springa loppet. Den ena efter den andra hoppade av. De var otränade, de hade brutit en nagel och bla bla. Ulle låg i dubbelsidig lunginflammation i påskas, men hon var den enda som genomförde loppet. Hon sprang det på 3,45. Retliga fyrtiofem sekunder!! Hon var med rätta stolt över sig själv som kört upp till Gbg själv, sprang själv och sedan körde hem själv.

Ulle berättade om hur det hade varit att springa och vad som hade hänt eller inte hänt. Hon jobbade också på att hinna ikapp oss i både mat och dryckstatusen.

Sedan var det fullt ös på oss alla och spotify jobbade på bra.

 

Vid tolv skulle alla ut på stan, men jag och Annika var inte ett dugg sugna på det. Så vi åkte hem. Hade inte tråkigt för det, utan skrattade så vi fick knipa för att inte kissa på oss. Undrar vad grannarna tyckte om oss?

TACK Ulle och Thomas för en härlig kväll. Puss och kram på er.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards