Alla inlägg den 28 maj 2015

Av tant-rosa - 28 maj 2015 18:54

Igår var Skatan, Annika, Stone och jag på bibblan. Vi var på en föreläsning med Claes Smith/Sara Lund. Asså, hen är så sjukt himla väldans bra. I två timmar nickade vi medhållande och skrattade högt. Stone kramade om hen och sade att denna människa numera var hans förebild. Fullt förståeligt.

Varken Stone eller jag ville hem, så vi gick bort till Foxen. Eftersom ingen av oss är quizegalningar, så undrade vi varför där var så mycket folk. Bra koll vi har på läget liksom. Vi slog oss ner vid Lenita, mitt ögongodis Krister, Anders och Presslan. Jag sa att jag skulle sköta vindrickandet om de skötte frågorna som hade temat Pride. Lenita och jag pluggade på om Prideflaggan innan det började. Fast helt förgäves. Skitqiuze.

Av tant-rosa - 28 maj 2015 12:20

Jag har min prideflagga. Anders på Kärven har sin prideflagga. Foxen hade Pride som quizetema igår. Mycket mer är det inte. Jag har mailat tolv krögare i stan och frågat om de önskar köpa sponsorpaket för inga stora summor alls. En, one, una svarade mig. Alltså hur dåligt är inte det, så säg?! Det var O'Learys som sa att de har tre värdeord. Detta året har de "Fair" och hoppar, men nästa år har de "Proud" och kan då eventuellt tänka sig ett samarbete. Negativt svar, men iaf ett svar. Ankdammen Halmstad i det där skalet det varit nötter i.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards