Alla inlägg den 7 juni 2015

Av tant-rosa - 7 juni 2015 10:03

Jag sa också en gång att "det har ju alltid hetat negerboll" och "vi säger ju finska pinnar" Sedan fick jag mer livserfarenhet och bredare synfält. Jag kom ur det inskränkta helt enkelt. Jag anser att om det nu finns de som tar illa upp av ordet "negerboll" så är det ju faktiskt inte svårt alls för oss att ändra det till chokladboll. Hepp liksom. Att det sedan finns större saker att ta tag i är ju solklart, men även de små sakerna är viktiga. En kompis hade igår en status på fejan. Den resulterade i massa kommentarer som enlig mig, är lika inskränkta som grottstadiets tid. Jag lägger liksom ingen energi på att kommentera dem. Jag ger mig faen på att de även gått i "livets hårda skola" De har inte en tanke på att byta skor och ta sig från landsvägen ut på lite större och nya vägar. I allafall, När det var lågt och jag inte trodde det kunde sjunkna mer, så inträffar det. Negerboll med särskrivning. Jag fick ett tvärt-emot-halleluja-moment.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards