Alla inlägg under juni 2015

Av tant-rosa - 1 juni 2015 11:40

På morgonen i fredags, såg jag på fejan att Kimsan sökte en rullstol till söta mormor Marianne. En rullande stol så att hon skulle kunna vara med i paraden på lördagen. Så jag kollade med Ola och han berättade vart man kunde låna en. Kimsan hämtade och den pimpade den snygg och fin. Marianne var lite tveksam till rullstol, för i såna sitter ju bara gamlingar och hon är ju faktiskt bara 84 år. Hmm.

 

Efter min kurs i Mellbystrand, så åkte jag för att fira Sofia som fyllde ett år. Tänk vad tiden gått fort. Nu går hon s n a r t. Charmig är ongen också och tack och lov oblyg. Ett par rosa shorts och lite hårspännen fick hon av tant. Hon blev skitglad. Eller iaf intresserad av papret och snöret.

På vägen hem såg jag regnbågsflaggan på några fordon och blev varm i hjärtat.

   

På kvällen då jag kollade Lets Dance och Anton precis skulle dansa så ringde telefonen. Jag svarade med ett "Hur kan du ringa mitt i Let´s Dance och speciellt nu när Anton ska dansa?" Fick då i mitt öra "Jag vill bara tala om att jag är så stolt att få kalla dig min vän och du är så helt underbar" Vem faen är Anton liksom? Snacka om att bli varm i hjärtat!!

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards