Alla inlägg den 5 juli 2015

Av tant-rosa - 5 juli 2015 11:12

Nu är vi hemma. Det har gått fantastiskt bra att köra vagnen detta år. Jag tror att bättre packning, skylt i bakrutan om att "Bilen går inte fortare" för att slippa den inre stressen om irriterade chaufförer bakom mig och mer erfarenhet är en bra kombo och orsak. Vi spelade klämmig dansbandsmusik nästan hela vägen hem och till Tobias fasa så skrölade jag riktigt högt bakom ratten. När gud delade ut fina sångröster, så satt jag nog och filade naglarna någonstans. Trötta som fyra servicehem var vi hemma vid sjutiden igårkväll. Vi hämtade mat på Asian food och däckade i soffan.

Idag är det tvätt, städ och kroppsvård som gäller och jag är väldigt övertygad om att coca-cola och ostbågar ingår i den viktiga kroppsvården. Dessutom ska jag njuta av minnen från veckan och lägga in dem i olika fack.

Vi har lärt känna många nya härliga människor och detta år har även vi fått ett glatt "God morgon" in i vårt tält, vilket jag tycker är mysigt.

Vi provade den nya poolen, vilket var kanon enligt denna kärring. Lite utlandskänsla, då vi tog med både Cava och bubbel. Mycket dryck behövdes efter Loppan och Steves ölkorvar. Herre jösses så starka de var. Det kändes som jag hade sugit av en drake.

Jag badade faktiskt och en stund var vi t v å  paddor i poolen.

Förstfödde och jag har haft en helt underbar vecka. Vi har synkat så himla bra ihop. Han har lagt in en extraväxel lite då och då och jag har backat och gett honom egentid och ro när jag sett att han behövt det. Det är ju ganska lätt att tystcellerna dör när man festar hela dagarna. He he. Vi har iaf haft roligt, mysigt och en sådan hiiimla solig dansbandsvecka 2015.

Tack tack tack mitt älskade hjärta. Tack tack tack till alla gamla och nya härliga människor som förgyllt dagarna och kvällarna på Lundegård.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards