Alla inlägg den 9 juli 2015

Av tant-rosa - 9 juli 2015 12:37

Igår fyllde jag föörtifjorton och den började med att ongarna kom hit med baguetter och wienerbröd. Vi hade mysiga timmar och jag fick fina ket. Bland annat ett presentkort på valfri behandling och jag klurar mellan massage och pedikyr.

Efter de gått så kom kusin Nina och hon hade en flaska bubbel med sig. Hon visade mig också att jag på hitta.se var ett år äldre än i passet. Jag har ingen åldersnoja, men vad faen liksom. Kan vi ta ett år i taget?

I brevlådan landade ett grattiskort från underbara Nette och i mobilen droppade det in ett sms som verkligen var skrivet med tanke och just till mig. Faktiskt så fick jag många fina och goa sms under dagen och inte mindre än 226 personer tog sig tid att gratta mig på fejan. Mitt hjärta nådde kokpunkten.

På kvällen möttes vi på Hk för mat och dryck. Plötsligt står det ett glas bubbel jämte mig och efter maten kom det in en tomteblossdrink som var gjord av Anton. Behöver jag säga att den var apgod?

Plötsligt hade Emelie och Matilda råkat beställa en shot för mycket.

 

Sedan blev jag bjuden på ett glas rött av en goeman och innan det var slut, så kom nästa röda glas av en goeonge och ställdes framför mig. Hur mycket fyllde jag liksom? Ongarna checkade ut både sig själva och mig och när kvällen var halv ett, så var kärringen totalt slut. Slut och så himla väldans nöjd med dagen/kvällen. Vilken fab fölsedag. Jag är så lyckligt lottad!!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards