Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av tant-rosa - 17 augusti 2015 22:07

Med lägenheten, med ballan, med läget, med tvättstugan, med miljöstationen. Jag trivs med att jag nu kan stänga dörren till sovrummet, så inte Zambo väcker mig klockan tre varje natt. Jag trivs med att ha ett förråd bara en trappa ner och kan göra av med massa grejor där. Jag trivs med att jag börjar få ordning. Även i kaos-rummet. Jösses, vilken röra jag haft där. Nu ska jag bara få upp några hyllor, så jag får upp smycken och väskor. Ska bara...

Av tant-rosa - 17 augusti 2015 08:28

Nu har det äntligen kommit plåster för oss alla. Skriverierna om att det inte finns hudfärgade plåster till alla på jorden, kan äntligen tystna. Jag gillar trollkarlarnas plåster.

Gött, det är inte bara jag som har ett kök för att det följde med lägenheten. Det finns alltså fler.

Hanne och jag köpte en "Harry boy" i helgen. Gött att vi iaf hade ETT rätt. "Ni talar bra latin" var snälla mot oss.

 

Tre saker som känns bra då vi sparkar igång denna vecka.
Dessutom börjar IDOL ikväll. Yehaa!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards