Alla inlägg den 15 september 2015

Av tant-rosa - 15 september 2015 11:37

Hon är sjukt trött på min dåliga syn. Så jag fick ett par fräsiga glajjer av henne och hon sa att jag skulle boka en tid med Adam för synundersökning, så skulle de sätta in rätt glas i dem. Tack så himla mycket. Nu jädrar ska jag kunna läsa både på och mellan raderna.

Av tant-rosa - 15 september 2015 11:27

Jag beställde ny lila hårfärg på nätet förra tisdagen, alltså den 9/9. Igår mailade jag och undrade varför inte min färg kom. Jag hade velat använda den i helgen. Fick ett standardsvar idag att den nu är skickad och att de hoppas jag blir nöjd med mitt köp. Ni som känner mig kan ju ana mitt svar till dem. De kan sticka och brinna och stoppa färgen dit solen inte når. Fast det skrev jag ju såklart inte. Nja, kanske m e l l a n raderna då da. Fick till svar att de verkligen beklagade och att de satt in extra bonuspoäng på mitt konto. De är stora och beter sig hur de vill. De kan skita på sig nu enligt mitt tycke. Fast då kanske de skiter lila om de har laserhörsel och hört mina önskningar. Hmm...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards