Alla inlägg under december 2015

Av tant-rosa - 21 december 2015 14:29

...att mina krumelurpiller funkar. Jag vill ju inte bliva stur och inte kunna vara barnslig och tramsa mig. De funkade verkligen i fredags då vi förade hemma hos Linda. Mat, dryck, shot och dans kring granen. Sedan tog vi oss till Foxen där det var knök med folk. Alltså verkligen knökat. Dansa var inte att tänka på. Synd.

 

I lördags tog jag det lugnt. På kvällen var jag på ett homeparty, där ett gäng unga tjejer hade fest i en lokal. Eftersom jag har tystandsplikt, så tog jag ett foto på dem bakifrån. Funkar ju också. Goa brudar, gott tema och go musik.

 

 


Av tant-rosa - 18 december 2015 16:24

Jag har börjat lägga ut julklappstips på fejan och lägger ut samma här....


Jag får en del frågor angående produkterna jag jobbar med och tänkte att jag kör på i några dagar med bra julklappstips. Så här kommer det första tipset! Var så goda...


KNIPKULOR. Att "träna" med dessa kulor en stund om dagen kan jämföras med 200 stycken knip!!! Alla kvinnor v e t att vi inte kniper så många, om ens några. Host host. Eftersom det är två kulor, så tränar alla slidmusklerna runt om med att hålla kulorna inne. 

Vi vill kunna skratta och nysa utan att korsa benen, vi vill inte tillbringa halva kvällen i toakön på krogen, eller stiga upp flera gånger på natten och kulorna är för både unga och oss gamlingar.
Bonus är att de stärker muskulaturen så orgasmerna blir kraftigare.

I början bör man använda dem dagligen i två veckor, sedan en gång i veckan, för att slutligen använda dem en gång var fjärde vecka. Första dagen används de 1-5 minuter och därefter ökar man på några minuter för att slutligen nå upp till 1-4 timmar. För mycket användning ger träningsvärk, vilket kan kännas som mensvärk.

Bra julklapp att ge sin partner, kompis eller mamma. 
Ps, glöm ej glidmedel. Inte så skitofta man är våt och kåt när man ska träna Smiley wink

 


PINK BUNNY! 
En liten söt vibrator som med sina två kaninöron stimulerar klitoris. Låt dig inte luras av storleken för denna lilla skit har tio vibrationslägen och blir alltså inte enformig. Öronen har faktiskt inte bara koll på klitoris, utan kan även utforska G-punkten. 
 


RUNKRULLE!
Supermjuk och skitäkta material. Det känns verkligen som riktig hud och inte hårda valkiga händer. Snoppen trycks in i rullen och insidan varierar mellan mun, vagina eller anus, beroende på vilken rulle som väljs. Kan självklart användas som parleksak också. Ska ej förvecklas med "mus på burk" som det finns maaaassor att välja på, både med och utan vibration.
Obs, tänk på att välja vattenbaserat glidmedel till rullarna.

 


PENISRING!
Den bästa ringen, eftersom den är i silikon och framförallt har kulor som håller emot. När du har dragit åt i lagom hårt så lossnar den eller glider inte pga glidmedel eller olja. Ringen är bra att ha om du känner att du vill hålla på lite längre än du klarar av och/eller då du har svårt att hålla ståndet. Antingen ett vardagsproblem eller så vill du hålla löftet och snacket du gett personen du släpat hem, den där sena/tidiga lördagsnatten, efter massa öleri.

 



WE VIBE 4!!
Årets julklapp, årets julklapp, årets julklapp. Nä, det var ingen stamning, för den har faktiskt blivit utvald som just årets julklapp tre år i rad, när vi pratar parleksak.


Den förs upp i vaginan så att den ena delen hamnar mot klitoris och den andra mot G-punkten. Sedan kommer mannen in bakom den och även han får känna på de sköna vibrationerna. Den har en fjärrkontroll och håll i er nu: ni kan ladda hem en app och styra den genom den. Alltså ni kan njuta av den då ni är på varsin sida jorden, eller den ena är nere i tvättstugan. Ett litet sms som talar om att "så nu är jag redo" så kan ni börja med ett riktigt härligt förspel. Den är vattentät, tystgående, har ett 1 års garanti och bla bla bla...
lustgårdenhalmstad.se

 


Av tant-rosa - 18 december 2015 11:25

Igår var Maria och jag på Teatern och lyssnade/tittade på Sanna Nielsen och Anders Glenmark. Vi blev bjudna på kvällen och fick platserna längst fram. Tack så mycket. Fy bubblan så bra de var. Asså Sannas röst och toner fick mina ögon att tåras och Glenmarks stil fick mitt hjärta att banka. Fast jag hade valt Sannas sambo. Shiiit, vilken läckerbit han är. Dessutom kapellmästare och gitarrist i bandet. I två timmar höll de på. Jag visste inte att Sanna hade så mycket humor heller. Ja det var verkligen skitbra. Hennes Ave Maria och hans Hon har blommor i sitt hår. Jo minsann.

Av tant-rosa - 17 december 2015 09:32

Jag tror att folk älskar julmusik från november och framåt, men är trötta på Stilla natt och O helga natt. Det tror jag för att jag har 0 följare på "Julmys" men 150 följare på "Julrock" Alltså det är inte så skitsällan som det blinkar till i mobilen och spotify informerar mig om att nu är det någon ny som följer mig.

 

Det är inte heller skitsällan som jag öppnar min låda och chefen har lagt ner något i den. Bland annat fick jag en chokladkalender i november. När fick jag det sist liksom? Jag ger mina ongar det varje varenda år. Till dem och till deras respektive. Det bara s k a vara så liksom, oavsett åldrar.

 

I måndags åkte jag ut till kusin Nonne. Grå och trist slängde jag på mig Nonnes halsgrej och struttade omkring i hennes fina hem. Det gav mig en härlig känsla som jag levde på ända till igår eftermiddag. Då tog den slut och jag får komma på någon annan energikälla. För ny härlig energi måste jag ha, annars deppar jag ihop. På tal om deppa ihop, så har jag haft uppehåll på mina blodtrycksmediciner en vecka nu. Jag oooorkar bara inte att lipa och kämpa med tårarna flera ggr om dagen. D e t suger energi om något. Ja fy attsingen. Alltså måste jag gå till läkaren igen och få nya piller och varje dag säger jag till mig själv att jag gör det imorgn. Imorgon ska jag.

 

Av tant-rosa - 15 december 2015 17:14

Jag undrar om det är en utländsk catering som ska öppna här. SNART ÖPPE. Nej förresten, vi lägger till ett T. Så ska det nog vara. Särskrivning? Va?

 Jag kommer troligen inte ha några sömnsvårigheter ikväll. Halv åtta hos mig med gapiga Pia. Äntligen hemma med tråkiga Martin. Sedan kommer oskulden som är 40 år. Han lägger pengarna på en kurs om sex och om kvinnans kropp, för att läsa sig till hur det funkar. Jajemensan. Efter nyheter som inte är några nyheter, så kommer sport och väder. Lika överraskande det. 4:an slår sedan till med tre stycken serier som är äldre än rakhyvelns uppkomst. Gäsp.

 


Här har vi sanningen i det vita ögat. Japp, Jajemänsan. Jovisst. Fast min Zambo kan reta gallfeber på mig. Det är han skitduktig på.

 


Av tant-rosa - 14 december 2015 17:20

Vi var elva brudar hos mig. Efter välkomstdrinken som jag blandat i mina "nya" servis, så delade jag in dem i tre grupper och gav dem i uppgift att skriva en text till en låt jag gav dem. En vers och en refräng. Såklart fick de inte samma låt, utan varje grupp fick egen låt. Min tanke var att de under ca två timmar skulle komma på någon mening här och någon där. Mingla och tänka samtidigt liksom. Icke. De intog genast varsit rum och jag var inte välkommen nånstans. Så vardagsrummet stod en halvtimme helt tomt, medan deras hjärnor var fulla av ord och melodier. Jag minglade med mig själv, tjuvlyssnade lite då och då och åt snacks. Sedan redovisade de låtarna och vi skrattade så vi tjöt. Kvällen var helt kanon och alla bjöd på sig själva. 

     

Sedan tog vi taxi till stan och Foxen, där det var knök med folk. Kvällen gick skitsnabbt och väl hemkommen så väntade mitt hem inbjudande på mig. Eller inte. Fast eftersom jag körde plastporslin, så gick diskandet ganska snabbt.

 


Av tant-rosa - 14 december 2015 15:20

Där satt de i soffan och gav råd på hur man ska tala om för sin partner vad man gillar eller inte gillar när man har sex. Flytta bort handen, sätt dit handen, tala om vad du gillar och tala om vad du inte gillar. Japp, check på den tänkte jag. Sedan hörde jag att de pratade om sexet när barnen somnat och/eller de har varit ihop i tio år. What? Har man efter så lång tid inte berättat hur man vill ha det i sängen, får man faen skylla sig själv. Det är väl för fasiken ens eget ansvar att ta hand om sitt eget välbefinnande?! Vilken hit att fejka orgasm och dessutom med sin partner. Yehaa.

 

 

Av tant-rosa - 12 december 2015 13:25

Ibland, någon gång vart sjunde år eller så, så tycker jag att det är liiite roligt att ha vapenvård. Fila och måla. Asså det är så sjukt tråkigt. Gissa hur många gånger jag velat sätta gele på mina naglar endast för att nagellacket sitter bättre och längre då. Det är många. Men de säger att jag pajar mina riktiga naglar då, vilket jag verkligen inte vill. Jag tycker det är viktigt med snygga händer och naglar. Det är kvinnligt och snyggt. Just nu är mina jämnlånga. Får se hur länge det varar. Vad är klockan nu?

 

Titta vad jag fick av min gulliga svärdotter. Roligt att pimpa när man ska fixa till sig. Lizette har stenkoll på fix.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards