Alla inlägg under december 2015

Av tant-rosa - 11 december 2015 17:19

Igår hade vi Vipkväll på Lustgården. Jag, Jennie och homepartybrudarna bjöd in våra vänner. De hade beställt rött eller vitt vin tidigare, så det stod och väntade på dem. Sedan shoppade alla loss. Vi blandade allvar med skratt, precis som det ska vara då man handlar sexleksaker. Efteråt ramlade vi in till en öde stad, vilket var en himla tur för denna kärring. Jag var alltså inte dödens trött idag. Tack.

           


Av tant-rosa - 10 december 2015 11:07

Goa skratt en grå torsdag #minhumor

Av tant-rosa - 9 december 2015 22:03

En fråga som jag känner skulle kunna vara till mig.

Jag hittade även en kommentar jag skrev i fjol. Hm...

Av tant-rosa - 9 december 2015 21:46

Idag har det inte varit många knop i detta hem. Typiskt eftersom jag hade massor med planer på min lediga dag. Istället har jag fått ligga still i soffan för att med jämna mellanrum rusa upp på toa. Imorgon ska jag kolla om jag trampat spår mellan toan och soffan. Jag vet iaf att jag gjort av med en hel toarulle. Det svider såklart inte. Enda stället det svider som faen, är...ja ni fattar ju själva liksom. Slut på skitsnack. Här kommer fakta:

Av tant-rosa - 8 december 2015 20:48

Jag landade i soffan och kollade "Bonde söker fru" från i onsdag och behövde ett lakan då den ena bonden sa "Jag såg dina skor stå på bron och önskade att de skulle stå där om tio år också. Sedan såg jag din jacka och ville bara lukta på den" Sånt trams skulle jag aldrig vilja höra från en man. Aldrig, aldrig, aldrig. Eller??

Av tant-rosa - 8 december 2015 20:34

...Pontan och Johan blev rånade i Gbg. Pistol mot huvudet. Jag bifogar inlägget jag skrev då. Idag har jag brutit ihop en gång och fått kämpa med tårarna några fler gånger. Många gånger har jag tänkt "tänk om"

 

http://tant-rosa.bloggplatsen.se/2010/12/08/11126043-ni-kan-kanske-forsta/

 

 

http://tant-rosa.bloggplatsen.se/2011/02/24/10324642-nu-har-domen-kommit/

Av tant-rosa - 7 december 2015 10:17

Den var som vanligt skitbra. Detta år var första gången som gamlingarna var med och uppträdde, vilket var riktigt bra och roligt. Kalle i balettklänning, vem såg den komma? Tänk att nästan två timmar kan gå så fort. Har lite krångel med filmerna, men de kommer. Håll andan liksom.

 

Av tant-rosa - 6 december 2015 13:36

Igår mitt på dan, så var Jennie W, Magnus och jag på magasinet och fixade. Strutarna skulle fyllas och hängas upp, borden skulle dekoreras och annat tjafs skulle fixas. På kvällen var vi tillbaka ett tag innan alla gästerna kom, för att fixa det sista. Kvällen var trevlig, rolig och mysig från start till mål. Alla bjöd på sig själva och dansgolvet var aldrig tomt. Bandet som bestod av fyra grabbar kallar sig "Kvartiåtta" och höll ett högt tempo hela kvällen. När taxin kom, så valde några att åka till Foxen och jag valde hemgång. Sjukt tråkigt, men kropp, fötter och knä sade stopp. Tack, tack för att jag fick vara med. Tack till alla mina bordsvänner för att ni med hjärta bjöd in mig. Tack till min kloka hjärna som tackade nej till mer snaps och konjak. Tack mina grannar för att nu väntade med hammaren. Tack.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards