Alla inlägg den 9 januari 2016

Av tant-rosa - 9 januari 2016 12:29

I h-e heller att det är. "Jag har tänkt så mycket på dig, jag tänkte skicka en blomma, jag tänkte ringa dig" Har personen i fråga blivit glad för det? Har personen i fråga känt tanken eller doften från blommorna? Svaret är näää!
Det jag verkligen går igång på är de som inte svarar på mail eller sms angående inbjudan till något. Jag blir faen skogstokig. Är de inte intresserade och/eller dissar de mig? Facit är att svaret dröjt för att de inte vet om de kan. MEN SKRIV DET DÅ!! "Jag ska kolla upp datumet och återkommer till dig!!" Hur svårt kan det va?!?!
Igår tänkte jag städa bilen, undra om den är fin när jag sätter mig i den idag? Nå, vad tror ni? Tvättad också kanske, för det tänkte jag också?!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards