Alla inlägg den 18 januari 2016

Av tant-rosa - 18 januari 2016 22:32

Idag är det ett år sedan Ingela gick bort. Herre gud vad vi saknat henne. Olika händelser, en låt, vissa skämt osv. Ikväll var Lasse, Ingelas mamma Maj-Britt och jag ute och åt. Tobias och Lizette var på en planerad Spa-grej i Falkenberg och Pontan jobbade. Men vi tre hade en mysig Ingela-stund. Vi åt självklart hennes favvopizza, på hennes favvoställe. Vi var överens om att vi vet att hon finns med oss här ibland. Hon har koll liksom. Hon saknas oss.

Av tant-rosa - 18 januari 2016 16:14

Idag var jag inne på ett kondis i stan för att hämta ut ett Semlegram jag fått. Tack Lenita. När jag kom in så stod två tjejer och pratade jobb. De pratade jobb och de pratade jobb. Till slut blev jag förbannad och sade ett högt "hej!" Då fick jag en blick, ett hej och service. Hela det köpet var ingen angenäm stund för mig. Det var typ "skicka hit min jefla semla liksom" Det är så himla viktigt att direkt bekräfta kunden. Jag har sett dig, jag kommer snart. Jag lärde mig LÖN för några år sedan. Leende, Ögonkontakt och Nick. Oj, vad sån liten grej gör skillnad och jag är skitnoga med LÖN på Lustgården. Noga. Det är förresten där jag ska njuta av min semla idag. Mmm...

 


[Bild]

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards