Alla inlägg den 21 januari 2016

Av tant-rosa - 21 januari 2016 12:54

...bor i södra delarna av Sverige då halva fejan och Insta består av snöbilder och orden vackert, fint och härligt.

  

Av tant-rosa - 21 januari 2016 11:30

För flera veckor sedan fick jag höra att alla mina tårar kunde bero på fel blodtrycksmedicin. Pia hade läst det någonstans. Jag slutade med dem för att se vad som hände och minsann att även tårarna slutade. Jag har bara gråtit två gånger istället för två tusen gånger och det av mig förklarliga själ. Äntligen har jag fått ur den berömda tummen och ringt VC. Gud nåde någon om jag hamnar i samma lipstadie igen. Det orkar varken jag eller min omgivning med. Berätta inte detta för Skatan, för då kommer jag få mig en rejäl skrapa som dröjt och slarvat. Hade hon vetat så hade hon troligen dragit mig i öronen ända till Viktoriagatan. Troligtvis.

Av tant-rosa - 21 januari 2016 10:38

Imorgon är det vinets dag! Viktigheter som heter duga. För ett bra tag sedan så gjorde jag ett evenemang på fejan. Som heter just "vinets dag" Jag tänkte det kunde bli en rolig grej. Tyvärr lade jag upp den som "privat" och det gick inte sedan att ändra till "officiell" Dåmma. Iaf så är det ett femtiotal som gått med där. Fast först trodde folk att det var jag som skulle ha en vinfest hemma, vilket kanske inte är så ovanligt när jag tänker efter. Iaf. Drick massa vin imorgon. Nää, det funkar inte med brännvin, portvin osv, för sådan dryck har säkert sina egna dagar. Vet du, det funkar med alkoholfritt vin också om du ska jobba, inte dricker alkohol mm. Så det så.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards