Alla inlägg den 26 januari 2016

Av tant-rosa - 26 januari 2016 17:06

Kitty har kämpat som ett djur för att gå ner i vikt. Tränat och ätit rätt. Varit med i tv och tidningar för att berätta om sin resa. Kitty är Jennas dotter och när vi låg på stranden i somras, så gav jag henne en komplimang för hennes kropp. Då visste jag inte om hennes resa, för Jenna hade aldrig pratat om den. Hon är så himla duktig och dessutom är det lilla kräket gudomligt söt och trevlig också.  Man blir ju bara förbannad liksom. Vill ni följa henne på insta, så heter hon ksvenningsson där.

 

Av tant-rosa - 26 januari 2016 16:52

Dagarna går. Jag följer med. Det kanske man ska vara  glad för iofs. Det finns ju dem som inte får det. Jag har bytt gardiner och kuddar där hemma. Intressant. Jag har haft tvättstugan på en spontantid. Intressant. Jag har mailat HFAB och bett dem styra upp i soprummet. Jätteintressant. (På bilden står det bara möbler och det är inte ett kaosrum som det annars brukar vara med sopor överrallt) Jag har haft extremt magont och jag har varit och kollat mitt blodtryck. Det ska jag göra en gång till nästa vecka och hoppas på att det är lägre.

Jag har också vägt kulor tillsammans med Emma i butiken. Ni sköter väl era knipkulor, så ni slipper korsa benen då ni ska nysa? Så har jag frågat Snygg-Tompa om han vill komma till butiken med den stora stegen, så vi kan byta lampa i det höga taket. Hoppas er vardag är lika spännande och rolig som min. Yehaaa...

   

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards