Alla inlägg den 1 februari 2016

Av tant-rosa - 1 februari 2016 20:51

Idag har jag haltat fram pga kroppsvärk. Alltså inte den mest sensuella gångstilen. När Jennie och jag satt i köket, så kom de jääävla ungarna (goa ongar med O, ogoa ungar med U) igen och gjorde det nästan dagliga buset. Får jag tag i dem en dag så kommer jag trycka ner en kondom i halsen på dem. Iaf. Vi satt i köket och pratade om en ny produkt, då en unge skriker sitt högstaste genom brevinkastet. Jennie f l ö g upp och jag blev så sjukt rädd. Jag blev rädd för ungens skrik och jag blev rädd för Jennies vrålhopp ur stolen. Jag blev så rädd så jag fes. Asså, fy faaaasiken vad vi skrattade. Efter jobbet cyklade jag inom Hemköp. Då jag stod i kön så komjag att tänka på stunden igen. Då skrattar jag till, högt för mig själv i kön. Som om inte det skulle vara pinsamt nog, så skrattar jag till med stängd mun, vilket resulterar i att en bubbla blommar upp ur näsan. Skjut mig liksom! Det lär nog dröja innan jag får prova alla härliga parleksakerna på jobbet. Länge liksom.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards