Alla inlägg den 14 februari 2016

Av tant-rosa - 14 februari 2016 11:59

Igår firade vi Maya som fyllt femtio. Asså vi firade henne på hennes fest, men denna dag var en del av hennes present från oss. De andra startade med bubbelfrukost, inomhusgolf och bowling. Jag jobbade, men slöt upp på kvällen då vi var 18 stycken som hade bord på Harrys. En trevlig kväll med perfekt söörvis av goa Matilda. Jag jallade sedan bort en stund till Foxen, för jag ville träffa Jeanette som var nere från Göteborg. Första gången ever som Foxen inte spelade bra musik. Skitdåligt spelade han faktiskt. Fast jag lyckades ändå dricka vin. Såpass mycket att jag fick nog och åkte hem. Vem hällde i mig liksom? Idag är kaxighetsnivån inte så hög. Inte hög alls faktiskt.

 

Av tant-rosa - 14 februari 2016 11:46

Efter jobbet i fredags så stack jag till Foxen där Magda och compani var. Två glas vin och mysigt snack. Sedan gick jag in till Harrys och Håkan fixade kaffe med några chokladbitar till mig. Snick snack innan jag cyklade hem för att borsta tänderna innan Jennie hämtade mig och körde mig till Parken där jag sedan stod med Lustgårdens grejer på högskolans traditionella fest "Hjärtslaget" Mama Mia så många aspackade ongar. Fast de handlade. Antingen skämtsaker eller piskor och handklovar. Jag var hemma strax efter ett på natten och adjektivet var aptrött.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards