Alla inlägg den 2 mars 2016

Av tant-rosa - 2 mars 2016 10:09

Igår, för att göra en historia väldigt kort, så höll jag och min cykel på att hamna under ett bakhjul på en buss. Jag blev så himla rädd och den enda tanken som for igenom mitt huvud var att jag ville ha rosa blommor på min kista. Asså, hur kan man tänka så? Jag vet ju att min dagliga oro är att mina ongar ska få samma sorg som jag haft/har genom att förlora min mamma och oron över att jag inte får vara med mina ongar genom livet med barn, bröllop mm. Nä, då tänker jag på blommorna på kistan. Är det något jag är sjukt säker på är att jag får rosa blommor! De har även lovat mig shotglas och sedan en shotfest till min ära. Jag hoppas ju såklart att alla är skitgamla och att även mina barnbarn är shotmogna, innan detta sker. Jag måste ju även hinna lära dem att inte bita en snaps. Viktiga viktigheter.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards