Alla inlägg den 6 mars 2016

Av tant-rosa - 6 mars 2016 16:03

Igår hade jag boa och skapade Mellokänsla i butiken. Efter jag stängt, så åkte jag hem för ombyte innan Loppan kom. Hon hade med sig en stor smörgåstårta och vi njöt av både den, bubbel och mellolåtar. Jennie åkte hem till Jennie-boss eftersom hon inte fick barnvakt förrän in i det sista.

Lizette körde oss till Arenahallen och när vi kom dit så var där massa folk och jippo i hallen. Massa ongar var där också. Men något som inte var där, var alkohol, för de hade inget tillstånd. What? Kvällen gick snabbt och det var bra ös. Efter att vi hade roat busschauffören in till stan, så gick vi in till Hk. Vi möttes inte av melloösiga låtar, utan DJ spelade Ghostbusters. Ghostbusters!! När en kompis går fram och beställer Killer Girl, Linda Bengtzings mellolåt, så får han till svar att han inte har den. När en annan kompis en stund senare går fram och beställer samma låt, får hon till svar att han har den, men vill inte spela den för att han tycker den är dålig. Vem faen spelar han för? Sig själv eller gästerna? Vi gick bort till Foxen och där var sånt sjuukt tempo på dansgolvet. Knökfullt också. Men tyvärr går många ifrån stället för att det tar hundra år att beställa i baren. Efter någon timme gick vi tillbaka till Hk och slogs ännu en kväll av att Hk spelar alla låtar i halvtakt, om man jämför med Foxen. Sån himla stor skillnad på musikval och det är fullt förståeligt varför folket hellre dansar på Foxen. Jag kände att jag verkligen hade fått nog och beställde in discovatten (pimpat vatten med sugrör) innan jag tog mig hem. Idag är jag inte kaxig och dagen har varit lika rolig som att titta på Deerhunter i slowmotion. Jag säger "aldrig mer"

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards