Alla inlägg den 7 mars 2016

Av tant-rosa - 7 mars 2016 09:40

Jag vet att jag har en del nya läsare. Jag vet att jag har en del läsare jag inte känner och som inte känner mig. Att ni följer mig, är jag sjukt tacksam och glad över. Så ni vet. Så jag tänkte jag skulle ge er lite mer info om mig. Några viktigheter liksom.

Jag kallas: Louise, Lollo, Tanten


Jag har bott: Göteborg, Stockholm och är född och bor i Halmstad.

Jag har arbetat med/som: flyktingar, vårdbiträde i omsorg/äldrevården, teckenspråkslärare på hörselvården.

Jag tittar gärna på: Mina söner, romantiska komedier, ett guppande flöte.

Jag äter gärna: Choklad, hotellfrukost, potatis i alla former.

Jag äter helst inte: Isterband med dillstuvad potatis, råbiff, chili con carne.

Jag har varit på: Örat, Wien, Turklandet.

Enligt mig viktiga egenskaper: Ärlig, generös, lyhörd.

Ställen jag vill åka till: Sjunde himlen, Stockholm-Finland, solresor.

Färger jag gillar: Rosa, lila, knallsvart.

Såå, nu känner ni mig innan och utan eller vad det nu heter. Önskar att jag fick samma chans med er. I vilket fall, så hoppas jag att ni känner er välkomna hit!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards