Alla inlägg den 18 mars 2016

Av tant-rosa - 18 mars 2016 16:45

Igår hade jag ett homeparty för karlar/män/gubbar. De var på en restaurang och hade hyrt hela avdelningen. De var 23 stycken och jag var nervös. Inte bara för att de var så många, utan för att det var första gången jag hade party för bara män. Jag intalade mig dock att det skulle bli som en parkpromenad om man jämförde med oss kärringar. Det stämde också. De var inte fräcka i mun, iaf inte på samma sätt som vi kan bli. Det som också stämde var att de har minsann samma humor oavsett åldrar. De var nöjda och jag var nöjd. Efteråt blev jag inbjuden att stanna kvar ett tag, vilket jag gärna gjorde. Såklart.

 

Jag hade med mig det mesta att visa dem. Dock hade jag inte musskölj. Ti hi...

 

Av tant-rosa - 18 mars 2016 16:37

För någon dag sedan lade jag ut en bild på fejan som visade mitt torra ansikte. Troligen fått en allergisk reaktion av gammal fondation. Nonne såg bilden och dagen efter skickade hon mig ett sms och talade om att hon hade en goodiebag med krämer till mig. Hon har tidigare sagt att det är ett av hennes livsuppgifter att hålla min hy fuktig och fin. Tack för det liksom. Iaf så åkte jag ut till hennes butik i Söndrum och hämtade påsen. Vi snicksnackade en stund och då jag sade att hon hade en så hiiimla fin poncho på sig, frågade hon om jag ville ha den. Jaaa, det vill jag. Okey sa hon och slet av sig den. Hon gillade inte färgen och blev så varm i den. Jag som har en garderob bestående av svart och knallsvart gillar den verkligen. Faktum är att jag älskar den. Jag älskar även min kusse.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards