Alla inlägg den 13 april 2016

Av tant-rosa - 13 april 2016 18:51

I natt vaknade jag av att telefonen ringde och såg att det var skyddat nummer. Nattetid svarar jag alltid på skyddat, för det kan vara från sjukhuset och gälla mina ongar. Dagtid svarar jag aldrig på skyddat, för är det inte säljare och viktigt så talar de in meddelande. Så jag svarade med ett snabbt och nervöst "hallå". Då sa en kvinna att hon skulle hugga kniven i mig. Sedan lade hon på. Jag idiotförklarade STORT idioten och somnade om. Betydligt räddare blev jag av grannens brandlarm som startade 03.50 Som tur var stängdes det av ganska snabbt. Tidigare idag så skrev jag en status på fejan ang telefon och larm och många rådde mig att anmäla puckohändelsen. Så det gjorde jag. Polisen och jag bestämde att om det sker igen, så går vi vidare med det. Jag undrar vad det gäller. Har jag gått före någon i kö eller grimaserat i trafiken? Känns iaf gott att veta att det inte är något svartsjukt X. Det är jag sjukt färdig med. Tack så mycket för det liksom. Iaf så undrar jag om det skiljer mer än bara färgen på oliven och puckots hjärna?!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards