Alla inlägg den 6 maj 2016

Av tant-rosa - 6 maj 2016 06:18

Hur tänker ni när ni lägger upp er profilbild på fejan? Jag tänker att det viktigaste är att den är AKTUELL. Tröttsamt med tre år gammal bild eller bikinibild hela vintern. Jag tänker att den ska föreställa PERSONEN. Tröttsamt att se en katt, häst, barn, mc eller blomma. Jag tänker att den måste inte vara SKITSNYGG. Ligga med händerna på en spegel är väl väldigt 2007 va?! Jag blir aldrig bra på bild, så jag kanske bara är avundsjuk på er andra. Så kan det vara, eller så är jag bara trött på de som ska vara så försiktiga på fejan. Då kanske man inte ska vara på fejan tänker jag. Jag blir i b l a n d nöjd med ett foto och då lägger jag det som profilbild. Fast det bästa är VVF. Våga vara ful. Det gillar jag. Synd att det inte är fler medlemmar i klubben.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards