Alla inlägg den 6 juni 2016

Av tant-rosa - 6 juni 2016 10:00

I lördags efter jobbet skulle man ju kunna tror att jag åkte hem och lade mig eftersom jag var så trött efter fredagens utegång. Så blev det inte. Jag cyklade istället hem och bytte om, målade mig och laddade mobilen en stund innan jag drog in till "Solsidan" där Chrillan, Lotta, Håkan och Annette höll en stol till mig. Trevlig leendes personal och på den nybyggda lilla scenen som ska stå där hela sommaren, stod Christof som trubadur. Jag faller inte i trans av honom, men däremot så gästspelade Simon från "Kvart i åtta" en stund och honom gillar jag verkligen. Sedan drog vi till Hamngatan 43, där vi drack gott och åt sushi. En rolig kväll.

 

Igår låg vi på Handikappbadet på östra och hade det gott. Lika gott som Peter verkar ha det på bilden, lika gott hade vi det i solen, fast utan cigarr då. På kvällen var det meningen att vi skulle in till stan, men jag orkade helt enkelt inte. Jag fixade lite mat, vattnade blommorna på ballan och kollade finalerna på webb-tv från Helsingborg. En kväll med tidig sänggång, vilket var himla gött.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards