Alla inlägg den 7 juni 2016

Av tant-rosa - 7 juni 2016 11:33

Asså, jag ska inte klaga och jag får verkligen skylla mig själv, men hua så trött och sleten jag känner mig. Igår var vi fem glada som låg på Handikappbadet på östra. Massa snicksnack och jag var solkåt. Jag visste ju att jag inte får chans till solning på ett tag nu. Senare på eftermiddagen så messade Hanne och frågade om jag var pigg på ett glas gott på stan en stund. Att jag var. Så vi hamnade på Hamngatan 43, för gott att dricka och åtta bitar sushi. Sedan cyklade vi hem till henne och hennes balla. Mera vin och även shot. Lite nattamacka och oplanerad övernattning. Strax före sju när jag cyklade hem, så tog sig många till jobbet. Troligtvis såg jag ut som jag haft bortamatch. Snyggt. Nu har jag sovit några timmar till och är redo för jobbet. Nä, redo är nog inte så sant, men jag ska vara på plats iaf. Vill ni se en sleten bränd kärring, så vet ni vart ni hittar mig. Hua, så ont huden gör. Dåmm i hela huvet liksom.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards