Alla inlägg den 8 september 2016

Av tant-rosa - 8 september 2016 15:41

Turken har träffat en brud. Han har fått tag i lammkött. Helt otroligt, med tanke på hur gammal och sliten han faktiskt är. Men nu har det hänt. En snygg, ung fräsching. Hon vet vad hon vill och det är tur det, för ska hon hålla samma tempo som Turken så gäller det att hon har ork och pigga leder. Turken har ju flängt med mig nu i några år. Här i stan, men framför allt med ongarna och mig till Öland varje sommar. Först var han pepprig som attan, men de sista åren har han även smakat hallon. Turk har man däremot inte kunnat plocka ur honom. Tur det liksom.

 

Men från och med nu, behöver han inte längre vara själv. Låt mig få presenter:

 

DIVAN  

 

 

 

Vi är många som vill dejta Divan, flera som vill träffa Divan och en del som vill ta med sig Divan hem. Hon längtar alla redan till nästa sommars alla äventyr.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards