Alla inlägg den 10 september 2016

Av tant-rosa - 10 september 2016 12:37

Jag dejtade Kalle och Titti på hk igår. Vi ville prova buffén som de så flott bjuder på om man köper en valfri dryck i baren. Eftersom jag jobbar varje fredag, så hade jag bett om ledigt för just detta tillfälle. Så tidigare på dan så blandade jag chill, med lite nyttigt arbete. Iaf. Senare kom Chrillan och kvällen gick fort. Vi gick bort till Shotluckan för att jag skulle hämta ut mitt guldkort och där provade vi såklart några goda/roliga shot. Asså välkomnandet som jag får från Johan och Kim gör kärringens hjärta varmt varenda gång. Vi fick även kanonbra service av Adde.  Goa ongar liksom. Fy attans vad kvällen går fort. Speciellt när man vet att man ska jobba dagen efter och måste hem i någorlunda tid. Igår fick jag le cykeln heela vägen hem. Dumt att chansa liksom, för tänderna vill jag gärna ha kvar ett tag till.

     

Av tant-rosa - 10 september 2016 12:34

I torsdags efter jobbet cyklade jag hem till Stone som väntade mig med ägg och sillmackor. Vi tog en öl till dem och sedan smakade vi på hans goda rom. Några mysiga timmar med snick-snack. Både allvar och skämt. Tack goding.

   


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards