Alla inlägg den 20 september 2016

Av tant-rosa - 20 september 2016 17:14

I lördags hade ongarna och jag vår traditionella shotfest. Alltså, de bjuder in sina kompisar och jag bjuder in mina. Sedan tar var och en med sig både dryck och shot och minglar runt och umgås med alla. Detta var sjätte året i rad vi körde denna fest. Vi var drygt 50 stycken glada shotare. De som aldrig fixar något själva, tror nog att det löser sig själv, eller iaf går att fixa 45 minuter innan. Det är ju inte riktigt så, utan jag och ibland ongarna har planerat och grejat ett bra tag innan. Jag satt bland annat och packade 56 stycken "goodiebag" med gott och blandat och som skulle användas under kvällen. Vi träffades två måndagar i rad, för att planera och se till att vi hade koll. Vi bestämde att vi inte skulle göra som vanligt och bara stå och hälsa alla välkomna. Nej, vi ville göra det lite annorlunda, så vi spelade in en film. I lördags så bad vi dem ställa sig tre och tre. Sedan fick de ta fram mobilerna och trycka upp sig på länkenen, som Tobias just lagt upp. Där fanns filmen på oss, som hälsade dem välkomna och berättade vad som skulle gälla under kvällen. Kvällen blev hellyckad och alla bjöd på sig själva. Ja orkar helt enkelt inte lägga upp massa bilder, så jag skärmdumpade istället. På både gott och ont, för nu får ni all skit också :-) Vi gjorde en selfiehörna och lade dit min gamla mobil, så de kunde ta massa bilder. det gjorde de också!

               

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards