Alla inlägg under januari 2017

Av tant-rosa - 13 januari 2017 18:57

Ni vet min heltokiga kusin Nonne?! Hon som tillsammans med sin bror har Optiker CA/Jacobsson ute i Söndrum?! Ja iaf, hon har inte alla hemma. Man skulle ju kunna skylla på stroken hon fick för fyra år sedan, men sanningen är att hon var lika underbart knäpp före den. När jag kom hem på julaftonsnatten, så väntade mig både julklapp och film.

   

Vi kan säga som så att om jag får fler hudkrämer, så måste jag nog flytta till större lägenhet. Kusin är nämligen sjukt petig med hyn och hon tycker att min hy är katastrof. Jag solar nämligen mycket och jag slarvar med den på kvällarna. Så i några år har hon försett mig med hudkrämer, av de bästa märkena. Även i dessa klappar var det en del krämer. Bland annat.

Iaf, här kommer filmen. Håll till godo. Nonne, aj lavvar dig!!

Av tant-rosa - 11 januari 2017 12:42

Det är heeeeelt sjukt att mn förstfödde är 35 år gammal. Helt sjukt. Vi firade honom i dagarna tre.

   

På hans fylladag bjöd han på mat och mys.

 

Dagen efter hade jag och lillebror en överraskningsfest hos mig. Vi fixade wrap och senare på kvällen ringde vi efter familjepizza. Alla var på plats då han kom och han blev så hiiimla glad.

                          

Dagen efter firade vi honom på Harrys, med vingar och dryck. Två dagar efter det låg jag utslagen i soffan. Helt slut. Fast det var det värt. Sääärlek.

   

        

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards