Alla inlägg den 11 februari 2017

Av tant-rosa - 11 februari 2017 13:29

Igår var Elina, Emelie och jag på stan. Först på Shotluckan och drack "Rosa Tanten" såklart. Sedan var vi på O´lerys, vilket var överraskande bra tyckte jag. Sedan tog vi en sväng till på Shotluckan innan jag var tvungen att cykla hem och lägga mig. Jobbedag liksom.

   

Av tant-rosa - 11 februari 2017 13:25

Tolv (12) fantastiska år har jag varit rökfri. Det firade jag igår. Firade att jag inte är slav under ciggen och firade att jag inte luktar så sjukt illa längre. Jag rökte 15-20 cigg i 30 år och slutade helt tvärt. Eftersom jag har karaktären uppe i röven, så är jag sjukt impad av mig själv. Att jag sedan tuggat mig till tusen kilos övervikt, är en annan sa. Väldigt annan.

 

Av tant-rosa - 11 februari 2017 13:04

I onsdags dejtade jag och förstfödde på en hotellfrukost. Mysigt och gott.

 

I torsdags var jag i Falkenberg och hälsade på Nette på Palliativa avdelningen. Livet är så jääävla orättvist. Det ligger folk på servicehem och sörjer att de vaknar upp ÄNNU en dag och sedan finns det många som inte får chansen att leva.

 

På kvällen var vi sju stycken som var på Johan Glans. Vi köpte biljetterna i april, så gissa om vi väntat?! Han gjorde fyra föreställningar på två dagar. Heeeelt fantastisk är han. Så himla rolig och så himla töntig. Lavvar honom.

 


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards